domingo, 25 de outubro de 2015

No Weapon Formed Against us Shall Prosper


So it's official! I'm going to Oaxaca & Chiapas for my DTS outreach phase with twelve other students led by two awesome leaders. We will be working with indiginous people, where we will be taking medical needs to them and also we will be doing street evangelism! What an awesome time will be! I can't put it into words my excitment. God is awesome and I know amazing things He will do there and I thank Him for giving me a special time such as this to spread his word and serve radically. 

Through every new journey God puts me in, I count with all the help I can from friends and family around me. This is how you can support:

PRAYER: We know the power prayer has. Pray that God will guide me in this new season and that I may learn  from everything He has to show me. Pray for understanding, wisdom and knowledge. Also pray that God may provide the financial support I need.

"Therefore I tell you, whatever you ask in prayer, believe that you have received it, and it will be yours." Mark 11:24

FINANCIAL SUPPORT: 


Please consider financially supporting my outreach phase, any amount is highly appreciated. At the moment my goal is U$1,500.00.


You can donate directly in the student's section in the YWAM website through this link: https://ywamsdb.webconnex.com/Students (When selecting the course or seminar, choose Compassion in Action DTS)

Through PayPal. Click on "send" and enter my email carolinalais2010x@gmail.com


By mailing a check to (100 West 35th Street, Suite R National City, CA PO BOX 91950) Make a check payable to YWAM San Diego/Baja, not my name. Attach a note saying the support is for Carolina Silva.



God bless!

Carolina



Então é oficial! Eu estou indo para Oaxaca e Chiapas para minha fase prática da ETED, com doze outros estudantes liderados por dois líderes incríveis. Nós estaremos trabalhando com os povos indígenas, onde estaremos levando necessidades médicas para eles e também nós estaremos fazendo evangelismo nas ruas! Que tempo maravilhoso será! Eu não posso expressar em palavras a minha emoção. Deus é incrível e eu sei que coisas incríveis Ele vai fazer por lá e sou muito grata à Ele por me dar um momento tão especial como esse para espalhar sua palavra e servir radicalmente.

Através de cada nova jornada Deus me coloca em, eu conto com toda a ajuda que puder de amigos e familiares. Como você pode ajudar: 

ORAÇÃO: Nós sabemos como a oração tem poder. Ore para que Deus me guie nesta nova temporada e que eu possa aprender com tudo o que Ele tem para me mostrar. Ore para compreensão, sabedoria e conhecimento. Também ore para que Deus possa fornecer o apoio financeiro que eu necessito. 

"Por isso vos digo, tudo o que pedires em oração, crede que recebestes, e será assim convosco." Marcos 11:24

AJUDA FINANCEIRA: Por favor, considere me apoiar financeiramente nesta fase prática, qualquer quantidade é muito apreciada. No momento meu objetivo é de U $ 1.500,00. 

Você pode doar diretamente no site YWAM na sessão de estudantes através deste link  https://ywamsdb.webconnex.com/Students (ao selecionar o curso ou seminário, escolha "Compassion in Action DTS)

Você pode doar através do PayPal. Clique em "enviar" e insira meu e-mail carolinalais2010x@gmail.com. 

Ou enviando um cheque para (100 West 35th Street, Suite R National City, CA PO BOX 91950) Faça um cheque nominal à JOCUM San Diego / Baja, não em meu nome. Anexe uma nota dizendo que o apoio é para Carolina Silva.

Deus abençõe!
Carol

Nenhum comentário:

Postar um comentário